LinK

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ TINGGAKAN LINK KAMU,NANTI CIK AINA JENGUK EA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

link

~~Followers~~


Sunday, February 13, 2011

RiaDaH D 0deC


                                                   Aku, K'TiQah, n C'tiey g 0dEc ptg ni..
Ekceli g 0deC nak ajar Kak TiQah n Dah bwak moto..1st anta dah g libry Ums c0z Dah ada discsn.
Aku, K'TiQah n C'Tiey pun gerak g 0dec..for da 1st tyme aku g men kat tmpat rmpuh hlgan d odec..best ooo. Dapat panjat2, Tarzan Swing, crawling la mcam2 ad..sronok. menunggu kak tbah n dah dtang lak..punyer la lame.
mnggu cek ken n dah
jeng3..kami trus g pantai..tnam dri dalam pasir..dorg ni dah bkjsama tnam aku dlam pasir. Idea kak tbh plak buat dyung la, ad muscle la..aiyyyoo..pnat lyan k0rg ni..tapi yg penting sy0k n heyp hbis..Hurm tula ntah bila plak dapt dtg odeC n mandi manda ngan dorg ni..maklumla kan aku da nak blik..smpat lak kmi mandi manda sblum blik..


dyung ...
sr0noknyer dpat tnam dri lam pasir



  


UMS n ODeC bessssstttt!!!!!

No comments:

Post a Comment