LinK

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ TINGGAKAN LINK KAMU,NANTI CIK AINA JENGUK EA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

link

~~Followers~~

Wednesday, February 16, 2011

Cerita Kawen

Salam ukhwah pd smua blogger,
kiter t'pk nak tulis entry ni sebab hari2 kter ade dgar r0m8 n kengkwan crite pasal kawen. Hurm sampai tiap kali 0n9 pun mst tercari2 in4mtn tntg wedding, bju kwen la, hantaran la, pelamin n byak lagi. Dlu plik gak knapa smua nak tgok psal kwen, tapi bla lame2 kiter pun da trikut2 ngan kengkawan cri info psal kwen..nape ek???Syok jugak pasal crite kawen ni. Ermmm..Dah sampai masanya ke???@ desperated!!! Uppsss..mungkin sebab faktor umur yang smkin mngkat tua kot. Kalu yg da ad clon xpela kan, unt yg blum ad clon ni cena la? Gigit jari la dlu jwabnye kan..


 Hehe Xla, msing akn smpai jga msanya nant.
Wateva la kan, tapi memg sy0k hbis kalu kpla da lekat dok pk psal kwen je. Kwan kiter pun rmai da jugak yg da kwen. Mcm bru2 ni skuad kter kwen nma dia Rikah.., pastu ad lg kwan kiter mse skolah dlu kwen. Rmai da kwan kiter yg sebya da pun mndrikan rmah tgga.


Na Dikah n husband..Alhmdlah

Blan 3 ni ad 2 jemputan kwen kwan kiter merangkap skuad, Zaza&Jojo, Fadilah Ismail. kter xsbar nak g tgok majlis perkhwinan zaza nant..hihi..sbar2..

Bakal bni org da..zaza cun
Okey, smpai cni aje dlu kter cta psal kwen ek..TO BE CONTINUED.....

No comments:

Post a Comment