LinK

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ TINGGAKAN LINK KAMU,NANTI CIK AINA JENGUK EA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

link

~~Followers~~


Wednesday, February 9, 2011

MeNghiTung HaRi..

reaDy...


Kota Kinabalu To: Kuala Lumpur
Flight:Malaysia Airlines MH2617
Depart:Sun, 27 Feb, 17:30
Arrive:Sun, 27 Feb, 19:55
Huhu..tinggal brape ari je lagi nak blik smnanjung..sdiy pun ada heyp pun ada.
huhu..tgguuuu!!!
Yang sdiynye aku akan tgalkan kwan2 n smua kngan bersama kat cni tak kra suke atau duka. Pastu aku kna mulakan hidup baru..Erm inila yang susah cket nak singkirkan ingatan aku dari tempat ni, takut sangat, aku tak sanggup nak lepaskan ni semua..best sgat duk cni..kwan2 yang sporting n masyuk habis..mcam2 kngan yang aku dapat kat cni. Tapi tula, life must go 0n..so i've to move it n0w..harap2 smuanya berjalan dengan lancar lpas ni..INSYAALLAH..

Untuk all my frenz..thanx 0verall..i'll b missing u all so muc
.


1 comment: