LinK

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ TINGGAKAN LINK KAMU,NANTI CIK AINA JENGUK EA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

link

~~Followers~~


Wednesday, February 9, 2011

Aku Masih Sayangkan Dia....

            Sayangku hanya untuk dia, rindu aku masih untuk dia, kasih aku tetap setia padanya. Walaupun aku dapat rasa jurang antara kami semakin jauh tapi hati aku makin dekat pada dia, rindu aku makin melimpah pada dia, nobody can change my love 2wards him..not even once, not even somebdy, noooo... aku tetap n masih menyayangi diri dia walaupun setelah apa yang dia lakukan terhadapku, walaupun dia kni brbhgia dgan insan lain..aku tetap dcni..tak brganjak walau slgkah. 

           Biar lahirku ku jauh darinya tapi zahir aku tetap setia pdanya..dia abadi dalam ingatan. Aku benar2 menyayangi dia..mungkin aku gila,  aku masih tidak sedar akan realiti yang menapak, tapi inilah yang aku rasakan sejak dari detik aku mencintai dia sehinggalah detik dia tinggalkan aku n sekarang.. Kini aku bagaikan menapak kasihnya seorang diri, bertepuk sebelah tangan..lagak bagai berani walau hatiku luluh. Bagaikan menunggu bulan jatuh ke ribaan. Aku tak sanggup begini..Hanya dia yang kudamba di hati..

StiTch keSayaNgaNku..

 terlalu banyak kenangan yang kita bina bersama. bagaimanakan dapat aku melupakan dia begitu sja. Dari seorang kawan..kepada "buddy"..dan dia curi hati aku jadi kekasih..Namun kini dia tinggalkan aku dengan kenangan yang kami bina bersama. Tak pernah aku terlintas smua ni blaku pd driku. Aku x sgggp.sungguh x sggp..sukar ak unt lpakn dya.. aku rindukn syumannya, tawanya, lawaknya,..marahnya padaku juga srg trbyang..Ak engat lagi katanya suatu ketika dlu jika aku rindukan dia, ciumlah, pluklah STiTch(Patung) yang menjadi teman tidurku saban hari..begitulah aku smaikan rndu pdanya...apakan terdaya..
apa-apa pun aku tetap teruskan hidup..terus melangkah untuk mencari haluan baru.
Cyuk2 Aina!!!


No comments:

Post a Comment