LinK

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ TINGGAKAN LINK KAMU,NANTI CIK AINA JENGUK EA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

link

~~Followers~~


Monday, March 25, 2013

Ku Adamu Tuhan


"Ya Allah Ya Tuhanku, 
Kau berikanlah ketenangan dalam jiwaku ini,
hilangkanlah segala kekusutan ini,
sesungguhnya Engkau yang Maha Megerti 
dan Mengetahui tentang sesuatu yang ada di dalam hati ku ini"

Tiba2 malam ni aku rasa sayu sgat, sedih..n sebak..
Dari petang tadi lagi rase mcam tak tenteram je fikiran ak ni.
Ermm smua ni gara-gara teringat kisah dulu 
dengan si dia yang  pernah bertakhta di hati ni..dan masih..
Hurm...memang betul aku bahagia bila dia bahagia
tapi tak semudah tu jugak utuk pujuk hati
 supaya betul2 dapat terima semua ni
Even dah bertahun hubungan kami berakhir,
tapi aku tak dapat lupakan dia
Tipulah kalau aku betul2 dapat lupakan dia
aku masih lagi memujuk hati membiarkan dia
bersama kebahagiaan yang dia kecapi sekarang
Aku cume teringat dengan kesakitan yang pernah dia tiggalkan pada aku..
Masih aku rasa sampai sekarang..Kalau menangis pun aku rasa 
takkan kering airmata ni..YaALLAH..apa yang aku fikirkan ni..
Hilangkan kesakitan tu...
aku cume nak ingat kebaikan sepanjang bersama dengan dia je
Kebaikan bersama dia yang pernah Tuhan pinjamkan untuk aku dulu
MasyaALLAH..aku masih ada DIA Pencipta yang tak pernah melupakan hambanya.
Aku ada family yang menyayangi aku, 
aku ada ramai rakan2 yang banyak support aku, 
InsyaAllah Tuhan ada yang terbaik untuk aku sebagai hambanya. 
Kuat...Aina Kuat..Aina KUAT. Tuhan ada bersama aku. 
Terus berdoa..berdoa padaNYA yang SATU

"Ya Allah, jika benar aku jatuh cinta, 
cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padamu,
agar bertambah kekuatanku untuk menyintaimu". 

No comments:

Post a Comment