LinK

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ TINGGAKAN LINK KAMU,NANTI CIK AINA JENGUK EA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

link

~~Followers~~

Wednesday, March 9, 2011

InSomnia ke Aku niE!!!

Salam smua,
Hurm cik aina ada stu keluhan ni..pasalnye susah sgat nak tdo. Da lme kite alami bnda ni, dri blajo dlu lg..duuiii sampai skang xok2 ag..Asal mlam je mst kpla nip k nak wat ape c0z sush sgat nak lelapkan mata.


Kdg2 kwan2 kite da lena dkat sejam dua jam, tapi kiter tak dapat td0w agg..tensi0nnyerrrr...baring dekat tilam daripada pukul 12 pun, sure pukul 4 lebih baru rasa ngantuk. padahal kerja sikit punya penat tapi tak ngantuk.. aku dah cuba semua petua tapi semua tak jadi.. dah dekat bpe tahun macam ni.. tolong.tolong.tolong aku ..terpk jgak kiter ni dah ad virus insomnia ke? 


Hurm..pnah kwan2 kiter ckap, minumla susu sblm tdo..msalahnye cik aina ni xminum susu..susah jgak. Ad plak yag ckap, jgan minum mnumn berkafien..takut tak leh tdo..hurm..kekadang tu, lau nak tdo, tdo jugak..xda maknanyerrr..


Alih2 pnah jgak kiter minum ubt btuk gara2 tension sgt xley tdo..huhu..terpksa lerrrr..tpi takut la plak kan t ktagih....
Ada lak skalu tuh, kiter sms kwan kan saje kcow org c0z tak leh tdo..buleh2nya plak dya ckap xpe..jap agi ad pompuan ambot pnjg dtang kcow..hishhh.., antu men ibu jari kaki kiter la..ciap la dorg..kak limah lah..mcm2..werrrkk.. cik TiQahc'TieY...

No comments:

Post a Comment